【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/02/2005

傻左喇,又踢波!!

今日又係去踢波,因為之前約左江生鬥波~~
約左d人12點惠康等,全部pk黎既,個個都遲到!!!
再去荔景會合埋u記&阿聰就去美孚果個新的球場~~
出地鐵站就陪小肥買鞋,搵左一陣,仲要問埋人先知邊度有得買,
買完就行過去,一條大直路,好遠呀,真係熱身...
去到見到2、3隊人,佢地啤住我地,好唔自在,可能見我地新黎啦。
換完衫就見到對手喇,等左一陣就鬥波,佢地搵左個專人mark我~
個場好大下,所以8打8,20分鐘一節,第一節我地贏2:0~~
已經好累,因為尋日真係踢足成日,就快行唔到...
之後踢,俾人入左三球...跟住仲落後到3:4....
因為佢地有個阿叔好勁,d角球上黎助攻,用腳又用頭,入左2球!!
我地d人又唔爭氣:梁嘉威不停浪費機會!!波都控唔定!!
奧雲就當表演賽,玩花式,無次得,3次單刀都唔入!!
臭汗就打右後,係咁助攻,好似好勁咁,但係就成人甩波,
得閒又底線傳底,攻完又唔番後,仲好意思話累,累就咪攻啦!
好彩後面有個阿聰頂住,佢連頭都用埋,瓦解好多攻勢,
而且佢仲要係帶傷出陣架,認真抵讚!
小肥又係抵讚,今場佢打前,入唔少波,而且得閒仲番後幫手,
有球仲要後腳助攻俾金貓單刀射入,同臭汗&奧雲完全唔同!
最後,我都唔知幾比幾喇,總之贏左啦~~ 最尾一球係我助攻tim~
走lu,係美孚食埋野先,「餃子妹」,平平地又幾好食~~
跟住搭地鐵趕去搵暴龍一齊去教會(暴龍叫到,去一次啦),
約左4:45等,但係我5點先到,見唔到暴龍,周圍行都見唔到,
sorry呀...我都唔想遲到架...最後無去到教會...
事後問番暴龍,原來佢都遲到,4:50到,佢以為我唔等佢就走左...
算啦,總有機會既,下星期先再去過啦~~
夜晚問左爺爺,佢會同我一齊番大陸,咁番一日啦~~
溫bio真係要熟d,因為8號又整多個bio test喎...
估計3日內要完全所有bio溫習!!
太累了,近乎虛脫,隻腳又有d痛,睇黎係個天叫我唔好踢咁多波喇...

1 Comments:

  • 喂!你呀,黎到又唔留言...
    我齋打,你齋睇,好悶架,
    留幾隻字,交流下都好丫...

    By Blogger 【海狗】, at 3:20 下午  

發佈留言

<< Home