【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/01/2005

又係bio,又再狂踢波~~

今日係愚人節呀! 好彩無俾人玩到...
朝早約左椰汁糕佢地9點番學校踢波,點知我9點番到去,
見唔到識既人,仲要見到有籃球隊練波...
我仲以為俾椰汁糕玩左...打俾阿聰,原來佢仲未訓醒喎...
椰汁糕9點半先番到學校,見到無球場用,就決定落葵芳踢,
call晒d人去葵芳場,差唔多10點先齊人,
阿聰都黎左,但係先前佢番左學校,因為無通知佢改左去葵芳...
先係我地自己人5鬥5,我果邊贏晒,因為有阿聰、基華佢地~~
跟住同d阿叔鬥,我地先贏2:1,我同阿聰都有份入波~~
之後椰汁糕、基華、張俊雄佢地番學校,因為佢地11點補bio,
佢地走之後一陣我地又鬥過,當然我地實力減弱左啦,反輸1:3...
阿聰仲俾人kick低,「鏟草」式pk,2個膝頭都損晒...
踢完一陣就換衫,同阿聰去食lunch,撞到daniel同金瀧,
佢地又係食lunch,一齊啦~~ 去左「利口坊」,都幾好食~~
食完先1:40,我地補2:30,諗住去林士德打乒乓波啦,
點知要夜晚十點先有場... 番學校射陣波算喇...
一堆人係度射波,打籃球咁,2:30換番衫上去補課啦,
點知上到library見到d人係度企,咪企埋一份lor...
企左陣先上去,mrs yip鬧我地,話我地遲到喎...
派番bio mock卷,成績如下:
卷1(長問答):55/96(高分左!連mrs yip都話我進步!)
卷2(mc) :41/60(一早知,無驚喜)
總結:bio應該拎到D咋...(而家溫左好多,會考應該博到有C~)
5點先走到人,又想踢波,去葵芳見到樹熊果班踢,我又踢埋一份!!
嘩!對手幾強下,係d咩地區聯賽果d,有個係戴啟然表哥(伍少梅果個)
我入替扭計,落場踢左一陣都覺得好累喇,因為朝早又有踢,
聽佢地講原來呢場波踢左成粒鐘... 因為家誠表現神勇,屢救險球!!
最後我地都係輸波,我係前場甩左,人地俾左「阿牛」,
佢係右邊底線狂抽個波,家誠唔為意,遠柱入左...
之後有d人book左場,無得踢,go home lu...
可能踢得太多波,好累,係車度想訓覺...
晚飯食炒河粉,唔知係咪太餓啦,食左3大碗...

0 Comments:

發佈留言

<< Home