【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/09/2005

第一次番教會!!

好彩尋晚無俾鬼嚇到,訓得幾好~~
今日無去踢波,因為約左暴龍,去番次教會~~
約左佢4:45,點知我5點打俾佢,佢先arm arm起身喎...
5:30先到,照一齊去喇,去到有人講道,
又搵唔到組員,坐住最後先lor... 講的主題係奉獻...
講道果個人講得都幾搞笑,講d野都幾有道理喎...
6點幾講完,要奉獻,不過我無準備,要暴龍幫我出埋...
搵番佢地喇,有好多李中的fd,包括:
潘婷、家寶、家誠、raul、vian、阿mok、關湲明...
因為要7點半先有房,佢地話出去督串牛丸先喎... 
出去果陣見到stanley...
出到去hea左陣,潘婷去夾糖,暴龍原來唔知係咩黎,
以為係美國冒險樂園果d... 小玉真係去督牛丸喎...
去番教會,一路傾一路等,暴龍好似好想我番多幾次咁...
佢話中5之後,番教會可能係唯一可以再見的途徑喎...
我又覺得幾arm,有d想番多幾次,不過唔係為左信教...
之後見到李慧玲、李瓊芝佢地黎聽講,
跟住兆龍、wayne都黎埋,有房喇,入去玩~~
唱下歌,祈下禱先,之後玩個game叫「chihuahua」,
其實係「killer」咁,但係多左個救人的機會...
d人係咁扮傻,亂咁估,好搞笑~~ 暴龍係咁搞gag!!
之後就係真正唱聖詩,我唔係好識唱...個個都好投入,除了我...
跟住係禱文分享果d,教我地應該要咩心態先會有錢剩...
家寶講錯野,話要「視糞土如錢財」,d人係咁笑!!!
暴龍就話原來踩到金等於踩到屎... 阿昌話暴龍平時無乜野講,
今日man左,因為上次暴龍去左個「男人之夜」祈禱會~~我笑到郁唔到!
笑完之後祈埋禱就走喇,講個房俾下一班人,原來係李慧玲佢地...
去左福來村「龍記」食晚飯,阿昌介紹架,d野真係幾好食!!
原來果度都幾旺場,stanley佢地都有去果度食喎!!
食完就同暴龍番大窩口喇...

2 Comments:

  • 你係咪返主恩會呀, 即係英皇隔離呀?
    應該都係ga la, 因為分享o個d野係一樣, 我地又係講錢錢錢...
    不過你地又幾多熟人返喎, 我o個時返就冇咁多啦~搞到我好想返你地o個邊tim<--好衰咁~
    我同暴龍ge諗法一樣, 返教會係唯一見多幾個 friend ge方法~所以...你就返多幾次啦~我好支持你返ga...
    春卷~

    By Anonymous 匿名, at 7:01 下午  

  • 係果間呀~~
    番下無所謂既,但係就係無心去決志!
    因為唔想信!! 
    雖然以前細個果陣係信過既!
    (因為受小學影響!係基督教學校)

    By Blogger 【海狗】, at 8:48 下午  

發佈留言

<< Home