【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/21/2005

打機 + 借書

痴線架... 9點都未夠,梁勇打黎噪醒我,
仲要講埋d無聊野,話自己無短袖校服... 我頂...
之後就訓唔番喇,個天仲要行雷,仲要行到鬼咁大聲...
打電腦,yahoo桌球,icq咁...
等到無咁大雨先落去,仲要順手幫個妹入數...
去三寶買左2個包食就算...
食完又打過機,玩左陣就打winning喇,
打到3點幾,等到家姐搞點晒,就一齊出荃灣lu~~
同佢去左睇電話先,睇左好多0機價,佢都話唔arm...
跟住我就去圖書館,搵左2本關於電腦既書,家姐幫我借...
終於唔使日日悶,有得自我增值喇~~
今晚無聊,睇《秀才遇著兵》大結局,都係有d白痴...

0 Comments:

發佈留言

<< Home