【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/24/2005

踢波,曬,快要累死了!


 ↑ 早知去睇蔡汶家簽名會,都唔去睇曼聯啦...


 ↑ 不過都好,卒之有第一次一齊影相喇~~
   左起:臭汗、金貓、阿廖、海狗、小肥

今日當然又係無節目啦... 有工返你話幾幸福呢...
去食早餐囉,去左鋪頭,幫左幾個字手就返屋企...
去小肥度都唔得啦,因為小肥要去選港青呀...
之後同阿駒傾計,佢話想踢波,我又係想踢喎,就約人去啦~~
約左阿廖、阿邦、臭汗、奧雲...
奧雲之後又唔黎喎,得番5個人... 又搵唔到金貓...
去林士德,等齊人就跟隊,個場曬到丫... 我就快溶架喇!
叫左肥蘇幫我地打龍,又叫左葵芳踢開,好勁下果個幫我地~~
haha~~ 今日係我表演的時候呀!!
開波一陣就俾我射入,點入?
中場搶到個波,又係推順,見到龍門行出左,就射遠柱上角入網~~
第2場,又係我入~~ haha~~ 勁開心呀!
禁區頂睇定黎抽,死角~~ 其實都唔難入~~
之後有場對d阿叔,我都有入波~~
家俊落底傳中俾我,我挑過個後衛,再腳面彈地波去遠柱入網!!
嘩~~ 講到自己好勁呀~~ 其實唔止我一個勁,阿廖都有份~~
另一場,又係對d阿叔,佢推到禁區頂又係射死角!!
本來爭d輸架,不過肥蘇真係幾勁,單刀都俾佢撲到呀!
呢場臭汗同d阿叔有d碰撞,d阿叔發茅兇我地...
最後俾我地贏到佢地,出番啖氣~~
之後韓成、阿興果d黎左,佢地齊人同我地鬥,
呢場波好多人睇,因為我地贏左好多場,佢地係學界精英...
當然,我地梗係輸啦,佢地超晒班...
不過頂到一陣先輸,算係咁啦...
去買野飲,之後轉戰新都會果面個場,去到見到獅子會果班,
見到肥文、何B佢地,跟隊囉~~ 之後阿畢又黎埋...
對班唔知咩人,著國米波衫,唔算太勁,
一開波我搶到,入到禁區避過晒d守衛,不過對住龍門射中楣出界...
之後踢左陣,我放個直線俾臭汗入楔,佢又射地波,不過中柱彈入喎~~
跟住同阿畢果班鬥,唔係幾夠踢架喇,因為我地都無晒力咁滯...
捱左好耐,之後有球阿邦俾到我單刀,haha~~ 正!
推順,睇定個龍門,最後射埋keeper大細入呀~~
之後果場,個個都無力啦... 其實都係想特登輸左佢走架喇...
累到丫...不過好開心,好耐無試過入咁多波喇~~ 仲要球球都幾靚!

0 Comments:

發佈留言

<< Home