【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/02/2005

第1天上課日...


  ↑  你想試邊個先呀?

今日好似尋日咁,同小肥佢地搭地鐵返學...
不過今日行另一面既樓梯上去,都幾熱下,好彩唔使早會...
頭2堂係班主任堂,我都仲係好掛住梁宏業呀...
第3堂係中國語文及文化科,係miss教既,
一聽佢講就覺得佢好有大陸feel...
講左好耐,解釋中化係d咩,聽到我地都好驚...
星期1開始就每日都要搵人做短講,果日係5號,
就5號開始喎... 咁arm就係阿迪... 佢有難了!
小息,全校都要落地下喎... 唉,白痴架!
跟住係2堂physics,大部份女仔都修統計學... 唉...
第1次上堂已經派左好多Worksheet喇,
不過我有信心,我應付得黎既!
最後係oral,個net teacher唔知做乜無上黎,
咁就傾計hea左成堂...
放學搵唔到小肥,就同阿迪去左葵芳先...
小肥幫左我報A grade足球隊,
佢自己又報埋A grade喎,似乎係挑戰喎!
等埋佢、阿廖、家俊就去食lunch,
小雨天果d又多人,利口坊又話唔想去,我就同阿迪諗住食粥,
佢地都黎,去左新地坊果面果間粥鋪,
平時經過就好多次,今次都係第1次入去食咋...
諗住食炒麵、炒米果d,點知佢話買晒喎,呃人既...
$15食麻麻地既碎牛肉粥、唔好味既蘿蔔糕、ok既炸兩...
食完,佢地玩電話,打俾魚子... 有d無聊...
阿廖個妹返左屋企,就唔上去啦,搭的士返屋企,
之後小肥話可以上佢home,咪上囉!
又打winning 9,家俊依舊都係咁廢...
有d眼訓,5點幾返屋企訓左陣...
其實都訓唔著,好熱呀,又懶得去開冷氣喎...
原來志仔、阿聰、阿廖都入晒,星期日比賽掂喇!

0 Comments:

發佈留言

<< Home