【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/26/2005

迎新日~

今日係陳南昌迎新日,咁就8點起身,唔食早餐就搭地鐵返去...
唔記得左阿迪手提,就無打到俾佢,自己返左學校先...
過多陣佢返到,一齊上禮堂,分組,佢D組我E組呀,
之後d同學陸續入組,之前見過有2個幾靚既女仔都係阿迪果組...
我果組爭d全男班,得1個女仔... 唉...
玩熱身遊戲:捉蟲、拖手打電話,阿迪可以拖住最靚果個女仔,氣死我了!
正式遊戲,雞蛋撞地球,唔知點好,佢地諗,我都費事諗喇...
不過誤打誤撞下,隻蛋唔爆喎,勁野!
上禮堂踩飛碟,開頭無咩策略,之後每人負責幾個number,
試左幾次,時間都算快,就轉玩另一個喇~~
每人拎支棍督住個籃球黎運球,我地超快,1分鐘都唔使!
有break,不過要諗一條校規既問題,我都懶得理了...
phy派功課... 唉,仲以為咩都唔使做tim!
半個鐘講校規,勁悶,勁無聊! 陳南昌懶係嚴咁...
又玩遊戲,周圍去問下d關於學校既學會之類果d,
之後問答遊戲,要衝出去搶咪答,我都搶到一題答架~~
最後我地組第1,梗係啦,有我係度嘛~~
獎品係風扇仔... 唔理,拎個釘書機,無咁核突呀...
填埋問卷就走,去葵芳搵埋liuway,食大快活,
跟住3個人去打機,都幾好玩,不過又無左$20...
逛多陣就go home先,等阿廖佢地,
開頭又實牙實齒話買袋,之後搞到得我1個會買...
咁就費事出去啦,佢地只去剪頭髮...
訓覺,因為早起身,都有d累,7點半起身食晚飯...
聽日一定去睇ahy!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home