【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/24/2005

我地亞斯理杯得亞軍...

7點俾明仔打黎噪醒我... 問幾點開波...
7點3又到家誠send訊息黎噪多次... 話黎唔到...
好彩之後小肥叫到肥房黎幫手打龍~~
起身玩電腦,8點半落去同小肥去集興食早餐,
之後等埋阿駒、肥房&佢個fd,5個人搭的士去林士德~~
去到就射波,我隻腳仲係痛,唔想踢架,
不過我地arm arm好得7個人,焗住要踢...
叫左阿邦幫我買必理痛,食左粒頂住先...
對小肥果d港青既fd,我跑唔郁,踢得好辛苦...
先輸1球... 不過之後阿駒又幫我地追平~~
完場打和,互射9碼,本來阿廖射入就win,不過佢又射失...
跟住肥房救到人地既射門,隨後自己又射入埋,咁就殺入決賽喇!
之後到亞斯理對李惠利,亞斯理連個正式門將都無,要猜龍...
佢地先失2球,踢踢下仲落大雨,要中止賽事一陣...
及後佢地連追2球完場,又要互射9碼...
不過亞斯理射輸左,只可以爭第3,衛冕失敗...
之後我地去左葵涌廣場頂層果度食飯,不過d野唔好食既...
行返番去球場射波,見到家俊唔知做乜係馬路對面跑去林士德,
仲以為佢急屎... 之後明仔都到左~~
球証無啦啦吹雞,我地仲以為開波,
點知佢大叫話:「雙方球員熱身!」 我地啞晒,淨係識得笑...
季軍戰,亞斯理輸埋,只係得第4...
kim sir有口齒,請我地飲野~~
到我地對李惠利,人地有幾個好勁,預左好難踢...
因為得2個人打後,肥房又唔夠態,而且有傷,就先失4個波...
大家諗住輸梗,一定無得追咁...
我就唔係咁諗,覺得一定夠踢,腳痛都唔理!
之後俾我射番個靚波追到1:4完上半場,
下半場阿駒打番後,好踢左,有明仔係度,靠佢既門前把握能力,
一球一球咁追番! 追到3:4!!
小肥都落力踢,不過林日廣好茅,踢唔到個波就炒起小肥,
之後仲撩小肥打架,最後得一張黃牌...
罰球我射,唔中龍架,明仔就補頂中楣!
球証又白痴,無啦啦吹雞,佢以為入左...
之後又問人個波入唔入喎...
因為場邊d人係我地d fd,個個都話入!!
最後kim sir就判個波唔入...
不過之後人地有個過頭波,阿駒頂唔到,西聯果個人亂射,
好好彩咁俾佢射入左... 3:5...
大家都想放棄,無乜心機咁,我都有d想放棄...
點知明仔又好好彩咁執漏入波,4:5!!
不過得番30秒,無機會追喇...
林日廣又串,佢行去阿廖度話:「得番30秒,玩到玩死你啦!」
最後都係追唔到,輸左,得亞軍...
獎品係$100體育用品現金卷,獎牌都要後補...
抖到6點,過左新都會對面踢波,同班葵青女子足球隊踢,
佢地女仔都好勁,搓波好叻,走位都好好,仲勁過好多男仔!
輸左次俾佢地先,不過之後又贏番次~~
同其他人踢,男仔黎既,佢地無d女仔咁勁...
我地踢番個陣出黎,好好踢,係咁win!!
踢到d女子足球練波,我地就走喇... 好累呀!!

3 Comments:

  • The Leader
    Leader leads the followers. Leaders are rare. Leaders lead with determination. Leaders require patience and perseverance.
    Nice blog! I'm definitely going to bookmark you!
    I have a guinea pig louse site. It pretty much covers guinea pig louse related stuff.

    By Anonymous 匿名, at 2:21 下午  

  • mans health find out more at mans health

    By Anonymous 匿名, at 2:35 下午  

  • 嘩... 完全唔知想點...
    我個blog 1 d都唔好...
    我懷疑呢個人講果d網頁有毒既!
    大家都係不上為妙...

    By Blogger 【海狗】, at 12:07 上午  

發佈留言

<< Home