【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/25/2005

悶,買書,踢m記青訓...

尋日踢波盡晒力,踢到好累呀... 11點就訓左喇...
今朝11點幾起身,hea到12點幾,去集興買炒飯返屋企食...
食完就玩電腦,hea下囉... 都唔想郁,又無咩做喎...
之前魚子又話會約我去打機,
不過佢又打黎話有事,咁就搞到無節目喇...
到左3點幾,1個人去買書,去啟明到睇,人都幾多,
要排隊,都執到4本既,咁就4百幾蚊...
之後特登行上千色店果度,都係見唔到果次果個女仔...
去到三聯,佢話我想要果d書一係未出,一係無貨,唉,白行...
返到home,就約埋小肥去m記青訓,
去到林士德,奧雲同阿邦已經到左,仲同人鬥緊波tim,
我同小肥係場邊睇,之後阿聰黎左,一齊睇,
跟住阿聰仲好好彩咁執到個黑白波~~
阿廖黎埋,3個過左新都會果邊,諗住踢波,點知無得踢...
睇左陣波就返過黎,到我地踢m記青訓~~
今日教單擋,我都唔知佢想點... 佢睇左個幾次,話我做錯晒...
之後鬥波又無乜態,梗係啦!尋日博成咁,今日仲邊有力呀...
練完就去左kfc食,又玩d售賣員,個女仔又俾我地玩到係咁笑~~
不過夜晚食kfc,d雞好似擺左好耐咁,好難食...
跟住去同阿廖買芒椰奶西飲,都幾好飲~~
之後去MIGA果間野睇袋,諗住買,
因為踢亞斯理杯果陣贏左張coupon番黎...
2個女sales,我地又同佢地傾下計咁,
有個同我&奧雲都ok好傾既~~ 佢又成日郁身郁世,有d搞笑~~
另一個原來之前係讀李炳架,阿廖記得佢個花名係「大波妹」...
睇完就go home,聽日先過返去買袋...

0 Comments:

發佈留言

<< Home