【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

8/29/2005

領袖訓練+bbq

今朝都算早起身,未到10點就醒左喇~~
等到11點幾先去葵芳,同埋阿迪、liuway食早餐:kfc
食完就同阿迪搭的士返陳南昌,又好似上次咁分組,
領袖訓練,又係玩遊戲,用報紙串埋&搭膞頭做架火車,
跟住去搵米色牌,我地唔理,咩色都拎,俾人扣分...
不過黃色、米色好相似,我地最後都係唔理,見到似就照拎...
之後砌同領袖有關的生字,我地組差唔多係亂黎!
salt都砌得出,之後亂咁兜,話咩領袖要食得鹹魚抵得渴...
玩另一個game,用10塊木頭、5個膠杯運水,
由我出招諗橋,梗係醒d架啦~~ 
一開始我帶頭做鋪路,快人一步,理想當然達到啦!
最後我地裝到個樽滿瀉... 勁到丫!
break,devil幫我地影相,仲偷拍d女仔...
之後就每組諗一個活動出黎,對象係中一生,
要帶出和諧社區、健康身心既意思,
不過我地亂黎,只係諗搞d咩遊戲,無人理個主題,搞到我無咩癮...
組組都試行,d阿sir、miss扮中一生,
仲有d特登搞事,考下我地點處理,佢地扮得勁搞笑!
完晒就bbq,我地組有人有風扇仔,起爐都快d! 勁!
搞到9點半走,陳南昌已經好唔掂,d女仔又勁煩,
唉,搞到個個都話想轉校了...

0 Comments:

發佈留言

<< Home