【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/03/2005

同魚子打機、睇正音樂show!

今日12點先起身,梗係啦,呢2日都要咁早起身...
1點幾先去食早餐,食完要我去鋪頭幫手喎...
幫到差唔多3點,go home換衫出荃灣,同魚子去打機...
去左金禾,無outrun2玩...
同佢玩photo hunt,好貴,$2鋪...
玩左陣到4點,轉去天天度打,玩outrun2,我win!
又玩photo hunt,好難睇!
成日都爭1個睇唔到,都唔知想點...
走之前玩多次outrun2,都係我贏,haha~~
玩完,佢送我去地鐵站... 第1次俾女仔送...
去左九龍塘,等人既時候,見到譚玉瑛...
會合力哥,又見到阿tim,就一齊過浸大喇~~
早到,就等,等到紙皮黎,多陣排隊,可以入去喇!
個show超正! 有好多人睇!
除了mandy,仲有好多其他既明星睇! d歌又勁好聽!
又可以聽到王凱駿既緣崖! krusty活躍的跳舞!
發現林苑唱歌好好聽,佢同王菀之合唱我真的受傷了,好聽極了!
今日紙皮要人嗌歌,嗌到我就黎啞了...
做到11點先完,送埋mandy走之後就返屋企煮麵醫肚...

5 Comments:

  • 係lu...好衰ga, 成日都係你贏, 咁鬼勁都有ge...下次要騷擾下你先得~

    By Anonymous 匿名, at 5:52 下午  

  • 你無win既機會,haha~

    By Blogger 【海狗】, at 11:24 下午  

  • 有機打唔叫我...
    仲要係賽車...
    唔得r...
    下次我又要玩埋一份...
    你咁寸嘴...因住輸...

    By Anonymous 匿名, at 11:48 下午  

  • 佢要win咪讓下佢囉..
    我都話唔到事架啦..

    By Blogger 【海狗】, at 11:55 下午  

  • ...
    你咁都得...

    By Anonymous 匿名, at 12:19 上午  

發佈留言

<< Home