【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/04/2005

m記比賽,1和1負...

今日10點幾起身,訓得唔係幾好,可能又緊張啦...
12點同個妹去集興食早餐,食完去惠康買野飲返屋企補倉...
到2點就同小肥、阿廖、家俊搭的士去新都會對面個場,
係m記青訓比賽呀! 足球界1年1度既盛事呀!
派左藍衫俾我地,都幾好睇丫~~ 見到潘永權,招呼都唔同佢打...
第1場就對潘永權果班,有李錦、阿欽、阿牛...
有好開始架! 我罰球入波,雖然唔係咁靚,不過好過無啦!
不過人地始終高質,話咁易就反入3球...
包括李錦罰球射網仔... 俾人串tim...
我半場就被調離陣,果陣係1:1架咋...
輸波之後去買手卷落球場食,食完就第2場,對平時練波鬥果班,
諗住好易就win啦,點知踢得都唔係幾好,個阿sir唔識用人...
又係我入波先,過半場遠射,龍門撲入,正!
其實我睇唔清楚架,因為唔俾我戴眼鏡,好似盲左咁...
不過人地又反入2球...
又包括1個射死角既罰球... 龍門真係唔使救...
最後都要靠人地擺烏龍先可以打和... 真係踢得有d肉酸...
我、阿廖下半場都抽筋,要被調離場,無份射9碼,
最後互射9碼,阿聰、阿希都爭d唔入架喇...
好彩我地win左,先無咁羞家...
去葵涌廣場食左餐難食既飯先返屋企...

0 Comments:

發佈留言

<< Home