【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

9/06/2005

第1日返全日...

今朝唔知做咩,6點3就彈起身...
捱到7點半落去,我竟然係最遲到果個...
今日要帶4本書... 重到哩... 要用手拎d...
終於見到臭汗揹住個大書包喇!
書又唔裝多2本,個書包有佢半個人咁高...
去到荔景見到devil,就一齊行返學校,
好熱,走左去更衣室吹風扇...
第1堂中化,1號果個唔記得準備短講,miss不悅...
講書,問有咩文化,d人亂咁講d terms...
叫我地返屋企要睇課文,好似好長喎...
2堂apply maths,阿sir教既,
睇得出佢教左好耐書,因為佢畫圓形畫得都幾圓...
先講牛頓3個law,我唔記得晒lu...
跟住又指出其實佢d law arm唔晒,有d錯喎,
太耐無計數喇,個腦唔夠靈活,一時又計唔到,一時又計錯喎...
小息,周圍行,hea下,同英文miss傾左陣計~~
上去果陣見到小肥俾佢d fd除褲,可惜最後d人唔成功丫...
2堂physics,繼續講worksheet,
講返好多舊既野,有d都識,不過我舉錯左例子,搞亂左面積&周界...
跟住我地又1討論牛頓d law...
英文堂,佢原來記錯我個名! Tim 變左 Kim...
抽人出去短講,有個女仔出去先,講得都ok la,第1個嘛...
第2個係阿迪! 正! 中文完又到英文!
佢出左去就搞笑,搞gag,完全無講到野...
miss要佢下次準備番,要講好d...
lunch,文華好多人...
落左去美心食,不過d野都唔算好食...
我地班好多人都係果度食!
devil、阿ken、zero、kid、阿俊...
食完返到學校,睇人打波,之後直落3堂pure maths...
係果個之前營新日扮反斗既miss,佢果日真係發晒癲咁架,
都教得唔錯,MI,我都掌握到既... 何成仲真係勁都屈晒機...
放學,同阿迪做埋2題數,就去太子果邊拎PE衫...
去到果間野真係唔掂,下邊d鋪頭就好in,果間野就... 唉...
拎完就搭返mtr go home,做埋d功課佢!

0 Comments:

發佈留言

<< Home