【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/06/2006

為左你,打返先~~ haha!

死喇... 原來一直有人支持我... 為左佢,咁就打下啦!
返學真係越返越覺得辛苦... 眼訓呀...
多謝sharon! 你隻碟我恨左好耐喇!一定聽個夠飽!
JS既碟呀! 「Forever And Ever」!
我都借左SG既演唱會俾佢,唔知佢係咪都好似我咁,都係咁開心呢?
中文堂做聆聽,出乎意料! 覺得唔難做,仲66分,頭幾名高分!
英文又派番上次測驗既卷,我竟然又合格,全班得4個合格...
小息,超凍呀! 同阿傑買野食暖暖個胃先~~
3堂physics,訓教! revision喎,連d單位都要教...
lunch去粥鋪,勁多人,爭d遲到...
oral,抄notes,講discussion要注意果d野...
又英文堂,派作文,又係咁勁! 又係得幾個合格,我又有份! haha!
今日唔知做咩... 神乎奇技咁好勁! haha!
放學即走,搵u記,夜晚先啦,因為會去林士德踢波...
去三寶買左好多個包食,正! 7點幾出門口...
買左對umbro新波襪,藍色,幾好著,$39咋!
友賽,對手係葵仁聯,係d阿叔,有幾個仲係林士德成日踢開果d...
不過大窩口聯既jo仔幫佢地... 超勁...
又凍,人地又搓得,俾人係咁攻,好彩輸唔晒,梅花間竹咁,唔使輸~~
我都入左3球,不過踢落,發覺我地隊有d唔夾...
11點go home,聽朝學界,仲要得8度,唉...

0 Comments:

發佈留言

<< Home