【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/07/2006

學界比賽,去HMV

今朝又要早起身... 8點3先起身...
遲左d,搞到食唔到早餐,買左個包就行去海濱...
我地arm arm好有11個人...
蘇sir打電話call人起身趕黎,不過應該無用...
對手係燕京,有好高果個阿邦&細孖...
開波都有d攻勢既,不過黃礎豪單刀射高...
之後就開始捱打,佢地係咁射,我地都唔使失!
下半場仲大鑊,一個攻勢都無...
佢地好多機會,仲有中柱,最後有球我地龍門甩手,失波...
跟住我好努力踢,係咁追波,不過都係無乜用...
戴華林黎埋,不過落左場幾分鐘就完場...
唯有望下場win,可以首名出線啦,對手會係陳兆民...
返大窩口既新興食早餐,等到12點幾出門口,去尖沙咀SOGO,
mandy個function係3點半先開始...
係海滂行左陣,好空虛的感覺...
之後突發奇想去HMV睇碟,發現好多正野!
Savage Garden有新碟! $125一隻,遲d一定買!
舊mv(VCD版)超抵價$20,幫sharon買左隻~~
JS隻碟仲係度,仲未俾人買,遲d我又要買埋佢!
去返會場,未開始,就係星光大道睇人唱歌,
好搞笑,個名叫de la show... 好多好聽既歌!
返去mandy果邊,超悶,睇人化妝,
決定睇人唱歌! 唔睇mandy!
睇到5點鐘返屋企,好輕鬆的感到,好滿足!

0 Comments:

發佈留言

<< Home