【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/10/2006

「我比想像中愛你」

勁開心!! 俾我search到JS既歌呀!!
叫「我比想像中愛你」! 好聽到極! 係「真命天女」的插曲黎架!
另外仲有首叫「花與劍」! 得閒就聽下啦! JS真係超正!

夜晚又要踢聯賽... 去楓樹街踢... 又係10點...
遲左出去,小申唔記得print出場紙,好彩有波波,thanks!
去到見到d人好似幾勁咁,我、小肥、阿廖都係正選!
小肥勁野,係咁博到foul! 不過我d罰球好唔掂...
之後仲要俾人入波先... 我地係晒禁區mark人,出面無人拍,
俾人地係禁區頂撞射,死角... 黑仔無得撲...
之後有個人勁茅,又攬住小肥,又舉腳過高,之後仲離譜,
阿文跌低,佢仲唔收腳踢落阿文度!
個球証唔知係咪唔記得帶牌,咁都唔俾牌! 搞錯!
之後我&阿廖都無踢,佢地踢到無癮,輸多球...
阿鋒俾人踢跌,之後佢抽人水,球証又真係唔俾牌...
完場,輸左,下次要贏番佢地呀!

0 Comments:

發佈留言

<< Home