【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/09/2006

覺得好凍...

今朝覺得好凍... 發冷呀... 著5件衫返學...
返到去大佬同我講chem,真係好難架...
pure,努力做功課,佢俾我放學前交,好彩...
2堂中化,講番d應用文,我得丙咋... 好屎呀...
小息去買野食,無晒三文治... 灰晒...
2堂physics,又好想訓,最後都訓左...
oral,阿sir係黑板寫左個number 7,
佢抽人講discussion,抽到louisa,以為叫佢,
點知係叫佢講個number,佢想屈我地講,就講左阿迪個號數,
以為到我地要講,點知原來又唔係,要講既人係7+5=12號,笑死!
lunch去文華,好飽,不過唔多好味,之後去百佳買野飲補倉~
英文,做番篇謄文俾佢,佢又無鬧我...
班主任堂,投票選好老師,我地唔識都寫吳文興,haha~~
放學要留低,miss逐個講番中化應用文,我同阿迪last...
go home,又買三寶食,好正!
夜晚唔做功課,溫applied...
(原來applied maths要用過去式,啞晒...)
都仲係覺得好凍... 仲要著5件衫...

0 Comments:

發佈留言

<< Home