【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/15/2006

3人籃球...夜晚踢波~

特登訓到好晏,好遲先出門口... 有d熱,無落雨,要早會...
pure,講功課果題locus...
中化2堂,阿宣組present,無乜點聽...
小息又quiz... 又無早餐食...
2堂physics,訓左陣啦,講d wave去唔同媒介的改變...
oral,猜輸,以為自己要出去講,點知又叫左cryus抽號數,
變左叮噹、阿迪、winnie、大佬,
阿宣玩野,帶起d人俾掌聲,但係就特登唔拍大佬...
lunch買飯盒... 因為要打3人籃球...
對手係kid果隊,最強對我地最弱... 我地叫恐龍戰隊~~
不過我地叮噹走籃成功,完成破蛋目標~~ 輸2:27...
2堂英文,又對quiz,得2分,之後又做listening...
last堂班主任堂,hea,之後同叮噹捉棋,阿sir話幫佢,
搞到仲衰,跟住一走了之,原本可以win,
最後無啦啦俾人食左隻車! 打和...
miss黎左,小組討論,我就做自己野,佢請我食麥餅~~
放學返屋企打機,夜晚又去踢波,入左3球,haha~~ 狀態返黎喇!
回復返以前踢得好好果陣既水準! 而開始要踢d組織波喇!

0 Comments:

發佈留言

<< Home