【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/23/2006

無咩特別...

差唔多7點半先起身,但係竟然都無遲到...
pure,miss話我尋日無叫devil搵佢,其實我地無左件事...
我又無交到功課,佢好似無理我,tmr先算喇...
中化,因為要等我地dl個powerpoint,佢講書...
不過講左好耐,搞到我地要用埋小息時間... sorry 6B...
2堂physics,無理佢,訓左...
oral,試discussion,都算講到d野啦...
lunch,叮噹唔肯去粥鋪,我地又拉又西佢都唔去,
搞到我地dum左好耐先落去... 仲有好多人,好彩都唔會遲...
2堂英文,section C part 3竟然得我1個合格!
班主任堂,無聊問題,自殺問題喎...
放學去南昌銀行幫手again,都幾無聊下,
同阿迪、kankan一路傾一路做野...
放學go home,d人爭電視,打唔到winning...
溫左少少中文啦... tmr好想踢波!

0 Comments:

發佈留言

<< Home