【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/16/2006

搵左吳文興,yes!

今日好熱,21-25度!! 返到去就要開風扇吹住...
買定早餐食,小息9成食唔到野~~
pure教埋shear果d野... 好快2堂~~
physics,無啦啦講d chem... 搞到無野心機聽...
小息無落去,係lab訓... 阿sir又有3個女fans!
中化,cryus短講,人字拖的啟示,佢講得好少... 叮噹落力拍手!
佳果臨危受命,講紅白藍,都係咁上下...
睇清明上河圖,miss講解,我地睇唔到都猛話係,好搞笑~~
英文,listening part 3,好左d喇...
lunch同devil去粥鋪,kankan、dan、zero一齊食!
d人唔知why好似聽唔到我講野咁... 叫極都唔應...
同叮噹捉左盲棋先,又輸... (其實我唔多識玩...)
applied 2堂,教我地solve微分2次果d式...
空堂又捉棋,阿sir又黎搞搞陣,最後我又輸...
可能我真係退步左好多! 6年班果陣,街邊d阿伯都唔夠我捉架...
放學搵左吳文興,星期1開始教我中文,yeah~~ 佢教就有望合格喇!
夜晚出街食,同阿姨餞行,佢聽日返大陸lu...
又好似lunch咁,我叫d侍應,佢地又聽唔到喇... 唔通係我問題?
之後乖仔咁做功課~~ 以備星期6、日有時間溫會考果d中文...

0 Comments:

發佈留言

<< Home