【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/20/2006

聯賽追和對手...

尋晚做功課,夜左少少訓,今朝有d唔精神... 又要早會了...
2堂pure,唔知做過d乜... crammer’s rule...
中化,小濤佢地present文字藝術,無乜點聽...
小息又要去買野食... hehe...
中化again,阿迪唔使講短講住,講notes...
PE堂,足球課呀,正,haha!! 玩左好耐~~
lunch買文華d飯盒食,之後又睇我地d人打比賽...
lose again!!
3堂applied,覺得好難捱...
放學同叮噹去左搵吳文興,佢俾d notes我地睇,希望對會考有用啦!
之後入「南昌銀行」幫手... 幫d人計答案...
有題我明明計arm,佳果話我錯,miss黎到計又話我錯...
最後佢發現自己都計錯,係我arm...
返屋企,之後同臭汗去肥燊home拎電腦...
點知返到黎,佢部機又開唔到...
上左去佢度睇,重新穴裝個window... 搞到我遲到...
同阿廖、小肥去樂富,【超越】比賽! 我做後備...
上半場佢地踢得勁差! 輸左2球...
下半場,我、阿鋒、德仔分別後備上陣,最後我地3個做左功臣,haha!
因為德仔博到12碼,我射入~~
我又有勁多靚遠射,可惜人地龍門幾勁,救到好多球波!
雖然人地好快又入波,不過再之後佢地就擺烏龍!
跟住我遠柱,中楣彈出,阿鋒衝前補射,
個波勁大力! 中柱彈入! 最後3:3完場~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home