【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/18/2006

唉... 學界出局喇...

8點幾出門口,去利口坊食早餐,食完就去左運動場...
開波之前覺得自己唔夠狀態,人地d身型又好似好好咁,有個仲高我一個頭!
開左波一陣就睇得出人地原來好屎... 就係咁扭佢地~~
d人都mark唔到我,係左邊係咁過,有球仲過左幾個,
可惜射埋去果陣撻Q,俾龍門救到個波!
之後個大孖就mark我,不過佢都係mark我唔住,俾我博到犯規,
罰球斬埋去,d人頂唔到,中柱之後個波應該係過左白界先俾龍門救返出黎,
不過球証就無話入,搞到上半場0:0...
下半場,我都博到有d累喇,佢地竟然mark唔住大孖,
俾佢係左邊爆過幾個,落到底線cut返出黎射入... 唉...
之後高興角球助攻中楣,我個罰球死角,又俾龍門撲出,注定我地輸波...
接住果場,李兆基又輸俾嶺南0:2... 唉... 家寶倒戈入波!
陪阿曾佢地食野,之後go home訓,因為太盡力了...
又要等多年喇... 唔通真係無機會再拎到牌?

0 Comments:

發佈留言

<< Home