【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/24/2006

好多搞笑野!!

happy birthday to 阿dan!!
早左起身,不過遲左出門口,都係唔使遲到... 其實都爭d遲架喇...
2堂pure,我未做晒功課,之後扮唔識就無俾佢話喇...
physics,阿sir唔知去左邊,我地係lap出面企左好耐...
劉sir話會走火警,最後無,講左少少書就小息...
無出去,係lap度訓... 阿sir同阿dan佢地吹水...
中化,講書,係咁underline...
派返功課,我篇野唔係寫左好多,但都有乙,yeah~~
2堂英文,又教d低能野... 以前就學用wh-word去連串句子,
而家就話以後唔好再用wh-word... 咁學黎做咩...
lunch,得我&阿迪係文華食咋,kid唔餓喎...
叮噹同devil食茶樓飯盒喎...
派班相,佳果&黎俊聲2個影到超搞笑!
2堂applied,同劉sir一齊唱生日歌俾阿dan~~
生日禮物係做exercise 3C... (佢講笑!)
空堂捉棋,win左阿仲,haha~~
放學搵miss,佢同我地tip左題,
仲影印埋pastpaper題目俾我地,希望有用啦!
之後又南昌銀行again,d人唔識計又要問... 之後又扮識...
走果陣kankan講d日本忍笑節目俾我地聽,真係「笑彎了腰」!
我直頭笑到停唔到,笑到收唔到聲! 無人踢波,好傪!
返屋企睇日本忍笑節目,笑到傻左...

0 Comments:

發佈留言

<< Home