【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/25/2006

我要踢波!

11點起身,朝朝都咁早起身,今日訓得飽lu~~
買集興食,之後玩電腦... 好想去踢波!!
咁arm明仔1點幾打黎問我踢唔踢,梗係話踢啦,即刻去林士德!
點知葵芳果面4個場都無開... 2面都有嘉年華會...
無計,我同阿邦2個就一齊去水庫喇,阿聰佢地book左場喎...
好耐無同佢踢喇,佢好似踢極都係咁,無咩點變,
不過就成日挑高個波,搞到我地踢得好辛苦...
對住「荔璟」,聽聞係小學校隊... 唔勁!
不過我&阿邦好快就出現「高山症」,回唔到氣...
之後亂踢,贏下輸下咁... 其實我地都好屎,因為有游家豪果d...
跟住又同d伍少梅果d踢,有個荃灣區隊,幾高下,肥肥地果個...
佢地都唔算勁,不過都係果句,係我地屎...
上到水庫踢,永遠都踢得唔好既...
之後有隊仲屎d既梁植偉... 踢一陣就走lu... 好肚餓!!
返到大窩口,落雨喎... 去買3寶食,跟住去5人場同家俊繼續踢!
踢到7點,累了... go home... 夜晚溫中文!

4 Comments:

  • bk左埸踢輸左都無所謂la~
    唔駛咁認真既..haha

    By Anonymous 匿名, at 4:39 下午  

  • arm既...
    不過如果次次都係咁...
    咁踢都無意思啦...
    唔會有進步...

    By Blogger 【海狗】, at 7:36 下午  

  • 係r..之前都冇bk埸踢啦..
    係今次佢地bk左但係無人黎...=.=
    不過我希望佢地進步多d~

    By Anonymous 匿名, at 8:50 下午  

  • 我想踢都無得踢r糟...
    去考試....

    By Anonymous 匿名, at 6:05 下午  

發佈留言

<< Home