【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/01/2006

目擊有人搶銀包!

3堂applied,計d應用題,都識既...
我諗溫返之前果d計算方法,就可以解決d問題架喇!!
小息,叫左devil幫我print工作紙...
3堂TAS,唔多識做... 同阿迪佢地吹水算數...
lunch去粥鋪,去果陣見到2個男人係馬路中間執起個白色銀包,
之後向我地跑過黎! 我心諗係咪搶野呢?
跟住有2個女仔係馬路中間執返d咭,又無叫救命果d,以為無事啦,
佢地可能怕事,唔咁叫,眼白白睇住2個人搶左個銀包...
之後先拎起電話報警喎... 如果佢地叫,我地幾個一定可以捉住個賊架!
唉,食完返返果度,先見到佢地係警車上面... 早知捉住個賊先啦!
心諗2個賊可能有刀,2個女仔唔想我地有事,所以唔叫啦...
anyway,過左去... 算喇,唔諗咁多...
3堂pure,complex number喇...
派測驗卷,得14/30... 抄錯加減號、計錯加減數...
放學,做晒TAS先走,阿sir話今日一定要交喎...
搵吳sir,講返d尋日測驗答案,話我同叮噹練熟d就應該無問題喎~~
黎俊聲就... 希望到時3個都pass啦!!
好耐以前睇果d算命果d,話我個人呢一世會有一件大事影響一生架喎...
希望唔係中文會考fail啦... 因為我仲要入大學架!!

2 Comments:

  • 你好過份啦!唔幫手捉賊!

    By Anonymous 匿名, at 10:43 下午  

  • 我地都唔知咩事,
    初頭估緊人地係咪掟煲咋...
    之後見佢地報警先知!
    果2個賊已經跑到山上去了...

    By Blogger 【海狗】, at 11:58 下午  

發佈留言

<< Home