【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/03/2006

踢波俾人踢到傷左...

經過尋日既經歷,今朝梗係早d起身啦,又同devil一齊喇...
pure堂,收到我功課,無話記缺點,好彩...
2堂中化,吹左一堂水,第2堂要我地每組答一題,我地要答第4條...
最後由我講,由於中point,講左少少已經唔使我再講~~
小息,買到三文治食喇!
2堂physics,俾功課,講d exercise點做,
之後睇powerpoint...
oral,抽到rossa講架,最後因為重覆而變左我地出去講...
都講到少少既,不過咁樣出到AL一定死! 遲d要搵miss搞補習班!
lunch同叮噹、阿迪去茶樓食,我似乎食得最多,sorry...
2堂英文,miss有返喇,講d無聊句子結構,佢話用to乜乜唔arm,
但之前我地學果d係用to-infinity架嘛! 咪問佢囉~~
佢講極都唔知我地想問乜... 最後話to乜乜係ok既,真係俾佢玩死!
last堂,班主任堂,講德育,要有逆景自強的觀念...
放學吳sir要開會,派卷俾我地先,星期1先對,我又係3個之中最高分!
南昌銀行,幫level 3,今日唔多人,好易搞掂~~
go home換衫去5人場,得我、阿廖、臭汗、阿邦4個...
雞場都無人踢,就去左下面個5人場,踢左2分d人就話走,
咁就返屋企食野先,食完去7人場,叫埋金貓黎~~(好耐無見佢lu)
有人,跟隊,狂win!! 我入左3個遠射,呵呵~~
之後人地出腳慢,踢到我腳脛... 好痛! 抖左陣...
之後再踢,踢唔郁喇... 最尾仲要我打龍,輸左俾阿廖d fd...

0 Comments:

發佈留言

<< Home