【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/06/2006

d老師剪左頭髮好搞笑!

又下雨了... 呢2晚都訓得唔係幾好...
阿sir遲到,塞車喎... 抵死~~
2堂pure,miss剪左頭髮,勁搞笑!
佢話星期5係地鐵入面,聽到個阿伯約人北上包2奶...
跟住個阿伯仲打埋俾老婆,話去朋友間屋玩... 勁賤!
然後又拎左個2奶張相係咁揚...正式賤男! 功課幾難,講左成堂...
physics,阿sir又係剪左頭髮,又係勁搞笑!
聽左半堂,訓左半堂咁啦... 未交到功課住... 小息又無落去...
中化,講返上次未講果d問題,我扮聽...
英文2堂,無咩心機上,佢張紙勁多錯! 又成日簡單野複雜化...
lunch文華... 之後2堂applied,我無書...
講d好煩既野,自已derive條式,代數計,唔難,只係好煩...
空堂同阿仲捉棋,自己白痴睇唔到將軍抽車... 輸左...
放學測《敬業樂業》,好似係答得最好既一次~~
go home,夜晚溫左d physics咁啦...

14 Comments:

  • 打唔到日記...
    因為upload 唔到野...

    By Blogger 【海狗】, at 8:40 下午  

  • 唔怪得之你個日記停留響剪髮既果日啦=.=

    By Anonymous 匿名, at 7:29 下午  

  • 係囉,搞到灰晒...

    遲d要format,睇下得唔得...

    By Blogger 【海狗】, at 11:27 下午  

  • 唉,算啦!
    你用你個xanga啦~
    你已經係大圍群1族嫁喇!!!!

    By Anonymous 匿名, at 8:09 下午  

  • 我係xanga
    連comment都留唔到呢..

    By Blogger 【海狗】, at 7:50 下午  

  • 咁你要執下你部腦喇!

    By Anonymous 匿名, at 6:46 下午  

  • 好灰呀...
    乜都upload唔到...

    短期目標:中文pass!!!

    告訴我你是《那個人》
    能讓我的生命完整 不再悔恨

    By Blogger 【海狗】, at 12:42 上午  

  • 《鬥魚》真係勁好睇!

    睇左幾次都唔覺得厭~

    點解我唔可以咁?
    點解我遇唔到《那個人》?

    By Blogger 【海狗】, at 2:00 上午  

  • 荒廢左一排...
    唔知仲有無人黎睇呢?

    現在的你不再想我
    這個時候
    我瞭了...

    也許我的心你不懂
    我會努力讓你感動

    By Blogger 【海狗】, at 10:50 下午  

  • 如果《那個人》咁易遇到,
    就唔會有咁多人咁煩啦!

    By Anonymous 匿名, at 9:44 下午  

  • 還能不能回復 我要的幸福
    還能不能會到 愛情的地圖...

    要走到什麼時候才能夠
    決定放手 不再回頭
    要痛到什麼時候才會懂
    已經沒有 再堅持的理由...

    By Blogger 【海狗】, at 1:21 上午  

  • 然而我們都清楚
    現在的努力已經不能彌補
    一路走來的錯誤...

    我們還有多少時間 
    能像這樣再對彼此依戀
    當結局未揭曉就已經那樣明顯
    我們還有多少時間 
    能像這樣靠在彼此身邊
    當最後那聲分手就要響在耳邊...

    By Blogger 【海狗】, at 1:21 上午  

  • 很多時候都想找個人聽我訴說心事,
    卻似乎很難...
    這一切是否都是我的錯?
    抑或是命中注定?
    我想:可能我這輩子也不得而知...

    可以成為我的聆聽者的人,
    麻煩你告知我一聲,
    好讓我知道在這個世界裏,
    還有人肯與我接觸,
    還有人會嘗試去了解我...

    By Blogger 【海狗】, at 1:37 上午  

  • 我希望遇到那個
    永遠追隨著我、陪伴著我的人...

    By Blogger 【海狗】, at 9:40 下午  

發佈留言

<< Home