【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/06/2005

大戰~~

尋晚叫左家姐今朝叫醒我一齊去飲茶,但係真係好眼訓,唔願起身,
仲要家姐同爺爺買埋番黎俾我食,我就快變懶蟲喇!!
食完就睇左電視,溫左陣biology,開電腦玩,
download左一d王心凌的野,正呀,佢的新碟都幾好聽,
之後4:00又準時去5人場踢波....(紅十字會又進駐左7人場)
去到見到西聯,佢地好似好驚咁,唔敢跟隊喎....
同家俊,奧雲,金貓一隊,贏左好多次~~
6:00去番7人場,有隊全完,另外有隊淺粉紅色波衫,好似都幾勁,
跟隊啦,踢咁耐輸咁耐....搞到我地好似好咋咁...
之後佢地2隊走晒,黎左隊全完b grade同另一隊唔錯既...
連贏2場,2場都係我入波呀!有球仲要係好耐無入過的拉西曲墜呀~~
9:45番到屋企,沖涼食晚飯,睇埋「鋼之練金術師」,因為好好睇,
上星期唔記得左而錯過左,可惜...
睇完成晚就溫biology book 1,溫到3:30溫晒成本,
順手睇羅馬vs祖雲達斯呢場大戰!!!希望羅馬贏到,蒙迪拿入多d波啦...

0 Comments:

發佈留言

<< Home