【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/20/2005

今日去拜山呀~~


↑等我晒下命先~~

今日又係一年一度去和合石拜山的日子,7點幾起身,8點出發~~
係巴士站見到個親戚係巴士上面,想上車但架車又開走喇喎...
8:35去到大埔m記食早餐,之後飛的趕去和合石,因為差唔多遲到
9點幾去到,一早封左路,要行山路上去,個幾鐘,可能我成日踢波啦,
覺得行幾多都無問題,d大人就話行得好辛苦喎,直頭想抽筋咁滯...
上到去又曬又熱,仲要同d親戚唔熟,企左係度傻下傻下咁...
拜完,d大人偷雞,燒兩排炮仗就閃喇~~
落番去空地食野,由於食m記食到懵左,食唔落野,又係企左係度...
食左1塊威化餅同飲左1盒陽光蘋果汁...
因為阿爸要趕番黎舖頭幫手,未食完就走lu,果陣12點到啦...
番到大窩口,阿聰同梁勇叫我去荃灣網吧打機喎,無野做就去喇~~
打到4點幾,落左津味,食好耐無食過的炸醬麵~~ 正呀~~
之後阿聰話唔夠飽,仲想挑戰,叫一碗麻辣的牛腩麵,價值$16,
d店員同佢講話好辣,勸佢唔好叫,點知佢唔聽,照樣落單...
到喇,我地坐佢隔離都聞到一大陣辣味,跟住我就估佢一定食唔晒!
佢食左2舊牛腩,就放低筷子,飲晒成杯豆漿,話唔食lu...
可能真係太辣啦!d店員阿聰換過d湯底佢都係食唔落,$16...
佢地再去金禾打機,而我就再同家姐去買發泡膠盒果d野番舖頭~~
除了vector,a.maths book2原來我差唔多識晒!
聽日再溫晒佢就開始book3~~
btw,聽日要去長沙灣補領身份證呀...

0 Comments:

發佈留言

<< Home