【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/10/2005

你唔溫書,你又走去踢波!!

太大膽了...可能因為太耐無人鼓勵我,我竟然唔去溫書!!
成朝用晒去打機,winning8,CS,總之無溫書!!
打到差唔多4點,主動問人去唔去踢波,雖然得幾個,都去!!
去左7人場踢,因為有人鬥波,係果班茅柴... 照踢!!
今日有我、家俊、阿華、阿邦、阿廖5個人,拉2個佢地的人踢,
好熱呀,跑無兩步就出晒汗,但係佢地今日無乜照茅我地,
可能佢地醒覺喇... 我地可以發揮番d水準喇~~
我入左3球!! 但幾球波係都入得唔靚... 可惜d...
7點去appolo買野飲就go home~~

係波波的日記睇到呢句,覺得好有feel:
一個人的離開 是令另一個人長大

2 Comments:

  • 你...咁玩我r...
    呢句野post還post~
    唔洗整埋我個名出黎r~~

    By Anonymous 匿名, at 9:56 下午  

  • 追加...
    呢句野我都唔記得係我講定係人地同我講
    總知就...
    唔記得la~~

    By Anonymous 匿名, at 9:57 下午  

發佈留言

<< Home