【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/13/2005

最後3日喇...

最後3日喇...大家都好似唔多再想番學咁...
今日我地班有16個人無番,有好多堂都係hea咋...
經過尋日,覺得布魯狗個位好坐d,加上佢又無番,所以坐果度~~
上英文堂之前我地玩「層層疊」,玩到miss O 黎,
佢黎到都玩埋一份,不過輸果個係john wong~~
俾我地做埋listening個task,
但係我都唔諗住做,無理佢喇,偷偷地影相~~
2堂chem,測多次mc喎,我亂做,又抄下人咁,23/50,
跟住又係hea,又係同阿迪狂影相,悶呀!!
中文堂,又講d實用文,都聽下佢講啦,都係悶架喇...
2堂bio,講番上次mc的答案,我勁左呀~~
44/52,仲勁過家和、魚子果d,哈哈,進步左呀~~
lunch上西村,食完又猜過,老規矩,今次猜輸2個打機,
點知今次係我同暴龍輸喎...焗住打啦...
有d其他學校的人行過望住我地係咁笑...
今日阿迪都有帶相機出去,同我地影左幾張相,唔知會唔會放上網呢?
之後maths,派左張紙俾我地做數,
阿sir今朝仲好有信心同隔離班講我地班唔會特登唔番學既,結果...
小息同阿sir合照,之後玩killer,玩完入hall,
「友校時事常識問答比賽」,有林護、安柱、譚伯羽黎~~
第一回合大家差唔多分數,第二回合林護揀答英文題目,屈機...
我地揀答中文題目,又係屈機... 2間學校都只答錯一題,
安柱「懶醒」揀數學題,好簡單果d都唔識答,結果好低分...
第三回合係搶答,譚伯羽d人好狗,特登答好長的答案博佢掃到答案,
但係佢地答親都掃唔中,haha~~
安柱就真係勁,d問題次次問到一半佢就按鐘,仲要好多都答arm!!
可能再無乜英文題,林護無乜搶答過...
最後安柱拎冠軍,我地拎亞軍~~
放學,玩左陣「層層疊」,影左d相就go home打機...

0 Comments:

發佈留言

<< Home