【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/11/2005

Last 1 week...

應該係最後一次係李中唱校歌喇...
無乜感觸(話無就呃你既),但係好珍惜最後的機會,
有史以來最比心機唱,好唔好聽就見仁見智喇...
last一次上體育堂喇,當然都係踢波啦~~
許sir都好好人,叫我地做少少熱身就算喇,
猜到同梁勇、波波、哪吒、hinson一隊,
估唔到last一次猜到可以屈人機喎~~
正!炒到人地隊無晒心機!眼見子彈想喊咁,無計,
我同荷蘭豆調隊啦,果面仲有桂文、stanley、john,
之後2面拉成均勢,一人入一球咁,
踢完發現除了子彈,個個都開心,因為好多人都有波入,子彈無...
英文堂,哪吒生日呀,所以唱生日歌,仲影下相~~
順手係度同佢講聲「生日快樂」!!
因為好口渴,小息去飲野,幫埋阿wing佢地買野食,
之後中文堂,講番讀本問答份卷的答案,同埋睇下人地的作文~~
2堂電腦,唔講卷喎...題番本書d points...
我同潘廷無聽,一齊上網,可能佢見到啦,
block左唔俾上網喎... 我地照唔聽佢講書,玩打字~~
lunch上西村食,因為大家都赤貧喇...
排隊果陣玩,猜輸要同果個人講「唔該俾隻最難食的雞脾」,
暴龍猜輸左,佢真係咁買雞脾喎,果個人笑左出黎~~我地都大笑!!
食完又玩過,六個人,猜輸果2個出錢,猜贏果2個要去打街機!
我又唔贏又唔輸,今次肥燊同阿迪輸左,2個真係去打,
我地拎左阿迪部相機拍movie,又影左佢地幾張相,公開左一定笑死~
之後2堂maths,做左少少數,溫左一d physics~~
2堂physics,俾派左84年mc俾我地堂上做,
good呀,橫掂都想做下呢d,順手當溫書啦~~
放學就拎波波部相機係咁影,因為無聊呀~~ 玩左陣就走lu... 

0 Comments:

發佈留言

<< Home