【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/08/2005

狂溫maths!!

今日約左肥燊去溫書,係愉景新城「滋味街」度...
猛做maths,因為想會考張cert有A,
但係做落先發現自己有好多野唔識...
隨後組長銘都黎埋,一齊為maths奮鬥!!
做做下有保安員走埋黎,話呢度係食野既,叫我地走,
我地即刻買lunch食,佢吹我地唔漲...
原本d野好平,$12 叉燒瀨+一碟油菜+熱飲 !!
食完繼續努力,之後有人埋黎執檯,
執完個保安又走埋黎,我地話arm arm先食完野...
我地ignore佢,繼續坐,順手暗中抄低左佢個編號,
佢再黎我地就投訴佢架喇!! 好彩佢無再黎...
做到5點幾走lu,行去地鐵站果陣,見到搞笑野,
有個30歲到的男人著住波鞋係我地面前行過,
佢突然加速,好似跑咁,我地以為咩事,望住佢,
跟住佢就蹬直成個人,係度滑行...
原來佢著住暴走鞋... 笑到我地三個趴左係度!!
夜晚係咁溫maths,真係矢志拎A架喇!!!
唔想失手,起碼有B都好丫...
如果唔係真係連全完中六都讀唔到架喇...

0 Comments:

發佈留言

<< Home