【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/30/2005

又踢波... 後悔...

因為尋日睇左戲,所以今日食完早餐就溫中文,
睇左少少咁啦,不過都唔識...
之後同波波icq左陣,又上下網...
久違了的文瀚,打黎話踢波...
因為太耐無同佢踢,費事推啦,去! 仲要特登同波波講...
踢波陣可能d人唔勁,全隊好似無乜心機踢咁...
個個懶跑咁,又要係咁玩野,好唔認真,搞到我無晒心機踢...
唉,諗過走先架喇,但都係費事喇...
自己係咁射波就算喇,橫掂傳左俾人都係浪費架啦...
之後有人黎book左場,上5人踢,
是但鬥下波,都係悶悶地架喇...
最後6點幾又番落7人場射左陣波、傾多陣計就走喇,
早知就唔落去,溫書算啦...
今晚溫5課先準訓!! 唔係的話一定溫唔切!!!

4 Comments:

  • -.-....
    做咩成日後悔丫...
    後悔同驚....
    係現在來說已經是廢話的了...
    努力做好自己先la
    btw...我好似中左招...
    呢次唔係後悔...
    係大鑊-.-

    By Anonymous 匿名, at 12:42 上午  

  • mm...
    因為諗住踢番日好波啦,
    點知d人咁唔認真...
    浪費一整天的時間陪佢地無聊...
    唉...

    算啦,唔好講喇,
    尋晚溫左一課咋,就訓左...
    可能溫得太仔細,太深入了...
    之後d課文都係求其溫下算喇...

    By Blogger 【海狗】, at 4:13 下午  

  • 我都睇到...
    一課...好過我而家先完成一課丫...
    有排溫r後便果d....
    仲要成日諗其他野wor
    溫都溫得慢過人=o=
    (得閒仲要走去打機....)
    加油!高分返李中丫

    By Anonymous 匿名, at 4:49 下午  

  • 嘩~~
    你的生活模式同我差唔多咋喎~~

    By Blogger 【海狗】, at 7:57 下午  

發佈留言

<< Home