【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/28/2005

會考第一科:電腦

可能係太緊張啦,成晚碌黎碌去,完全訓唔著...
特登早d起身去食早餐,費事空肚到1點...
去林護考電腦,唔係太驚,因為全部fd都去果度!!
去到個個都係搵廁所先,但係好多人都搵唔到...
入到hall都係好緊張,坐唔定咁...
先係core,派左mc答題卷先,要填好多野,
可能係第一次,覺得好煩、好亂,填得好慢,仲好似有d手震...
之後派埋mc問題卷&answer book,
見唔到question book,以為佢一陣會派,所以開始做mc,
有好多都唔肯定呀... 全部都係要2個之中揀1個,撞左唔少...
做完都唔見有人派野,有d驚,打開本野先知係問題&答案連埋既...
做囉,唔算難,睇得明條題目,但係有d諗左好耐都唔識,是但寫d野囉,
唔知呀,core應該都合格多少少既... D/E咁上下啦...
收卷果陣個女監考員係咁「烏」低身,個個都唔敢望...
考完hea左陣又入番hall,終於無咁驚喇...
考programming,1粒鐘,驚做唔晒呀...
題目唔難,為左可以拉高個分,好留心咁睇題目,答得仔細d,
唔俾機會自己錯!! 做晒成份仲有3個字剩,就諗番空左的一題,
3分,到times up果陣都諗唔到點做呀! 可惜,A唔到lu...
完左之後stanley講番俾我知,易到爆呀... 有無搞錯!!!
計埋之前course work 有70分,應該C啦...
總觀:電腦C grade呱...(最唔好彩的話可能真係會D埋...)
走果陣係出斑馬線企左幾鐘先轉... 都唔知係咪壞既...
之後一齊行去葵芳食野,順路討論番d題目...
食完go home,約人踢波,因為真係好悶喇...
距離下科仲有一個星期,諗住今日唔溫書,俾個腦抖抖...
點知落到去得我同金貓,個個都遲到,又無波喎...
咁arm前2日金貓賭波中左成千蚊!!(發左達)
佢話出錢買個波,就同佢去揀左個$49的波,都幾好踢~~
去番5人場,得我地2個、阿廖、奧雲...
奧雲約人5點半,仲要話以為6點,仲要係咁兜,
講到自己好似無錯咁,真係無佢符...
跟住我地3個自己射波,唔理佢,由得佢俾蚊針~~
之後去買野飲,會合埋小肥,落7人場,等人黎鬥波...
點知一係唔黎,一係就黎d鬼死咁勁既... 葡萄牙佬果班...
同葡萄牙佬講下笑、傾下計,仲同阿廖幻想將來我地d人會似佢地邊個...
推論:奧雲大個之後會似葡萄牙佬!!
理由:2個都咁多口水,鍾意吹水...
之後鬥波,可能我地進步左(定係無左家俊呢?),原來都有得鬥,
我都有入波,haha~~ 雖然最後輸3:4,但係起碼入多左波~~
跟住另一隊人拉埋我同佢地鬥波,可能d人唔識我啦,叫我打前喎...
仲係咁斬高波俾我... 人地個後衛高我成個頭呀,點去搶波呀...
阿廖感冒所以唔踢落去,係場邊睇,等埋我踢埋先一齊買野飲,
返屋企果陣對腳累到丫! 沖涼果陣校到d水好熱,浸下腳先無咁累咋...

1 Comments:

  • 個場試主任...唉
    我完全唔知講咩好...

    By Anonymous 匿名, at 1:57 上午  

發佈留言

<< Home