【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/05/2005

睇醫生 + 踢波 + 可惡!!

終於去左睇醫生喇... $150呀...
無發燒,唔使打針,食幾粒藥丸就會無事喇喎...
溫書,中文囉,求其地溫晒第七冊,算罷了...
踢波,因為7人場無人,去「雞場」踢...
上到去係OK食少少野先,再過球場,又無人...
落下面個5人場,有人,李惠利d細路,見到我地又話走...
上番「雞場」,有李兆基的人去踢呀~~ 好野!!
好似係form2既,因為有「大舊」係度,
鬥波,d人又唔認真喇,先輸2球,
之後話下佢地,就好番d,反勝,金貓仲連入幾球!!
是但踢下啦,但都幾落力,因為覺得玩玩下咁踢一d進步都無...
踢住去買野飲,買完再鬥過~~
到臭汗打龍,又係唔認真,企出禁區喎...
我地話佢失波的話要守多10球,之後佢開龍門球俾人搶到,單刀入埋...
錯左仲要唔認,又唔肯改過,繼續係咁打龍喎...
我同阿廖索性唔理佢,2個打後,由得佢一個企係度...
之後我地都入到波,ok丫~~
臭汗唔抵得,拎埋d野走人lu...
last一球輸我,諗住搓走個波,點知人地快一步偷走左...
我都認係輸我啦,係我衰囉,唔似臭汗果d,錯左仲要駁... 可惡!!
最後踢到幾累下,同奧雲&金貓行返屋企...
原來爺爺買左沙嗲牛肉俾我食!! 正!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home