【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/04/2005

病得嚴重左...

病情嚴重了... 起身果陣喉嚨好痛呀...
但係都唔去睇醫生,費事阿媽話我又使錢喇...
買早餐果陣順手買盒「使立消」...
食足成日,好似都無乜好轉過...
俾我同波波估中,「車仔」被淘汰出局...
下午真係想溫書,拎左本精讀出黎,
溫左2、3課,進度都ok啦,
但係再咁慢可能會溫唔晒... 加上又有病喎...
跟住梗係打左陣機啦...
希望快d好番啦... 唔想會考成績受影響呀...

4 Comments:

  • 鬥快病得實係我病低先.......
    小心d身體la...

    By Anonymous 匿名, at 12:04 上午  

  • 做咩唔睇醫生喎, 呢d錢唔慳得ga...尤其係你宜家要會考喎, 唔快d搞掂就會影響到表現ga la, 仲有呀, 你下個星期一二三五都要考喎, 排得咁密, 一陣病得仲勁咪大鑊~
    所以呢...快d去睇醫生啦~
    係呀..............等我遲d約你先~哈哈
    約你去.......你估下...

    By Anonymous 匿名, at 11:14 上午  

  • to 2個:我今日去左睇喇....

    to 魚子:我知,約我一齊去試場嘛...

    By Blogger 【海狗】, at 2:12 下午  

  • to番兩個:我呢隻野到而家都唔去睇...
    所以鬥快訓低一定係我-.-

    By Anonymous 匿名, at 3:33 下午  

發佈留言

<< Home