【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/09/2005

摘A失敗...

今日去蘇浙考maths,好緊張,好想有A!!
不過一去到就見到康仔... 即刻被打沉左...
paper 1有2個鐘去做,都做得幾好,
section A有一題好大意,加減數計錯,無左5/6分...
唉... 如果無做錯呢題,就唔會掉左個A...
section B揀左1、2、4黎做,慣性地無做幾分,
但係若然唔係section A果度失咁多分...
做完就time up,跟住先發現唔得寫題號...
都唔知會唔會當我揀左頭3題...
千祈唔好呀!! 唔係我成條第4題無分架...
咁就失咁多分,諗住mc要全對先有d機會拉番A...
mc卷反而唔難做,不過有d陰濕題,好彩我知佢問乜...
成份做晒都仲有時間,check左次卷,自覺無錯!!
返到home同暴龍&阿聰對answers,
原來mc錯左2題...
一題錯白痴,一題錯唔小心,錯既同maths都無關...
有無搞錯呀!! 咁樣A唔到... 勁可惜!勁無奈!
唔知呀,聽日考中文,仲有十幾課未溫,唔諗住通宵溫,
因為唔想影響後日的physics...
雖然A唔到,但都係預料中的B,希望夠分升理想中六啦...

王心凌 - 當你

  歌詞:

  如果有一天 我回到從前 回到最原始的我 你是否會覺得我不錯
  如果有一天 我離你遙遠 不能再和你相約 你是否會發覺我已經說再見

* 當你的眼睛瞇著笑 當你喝可樂當你吵
  我想對你好 你從來不知道 想你想你 也能成為嗜好
# 當你說今天的煩惱 當你說夜深你睡不著
  我想對你說 卻害怕都說錯 好喜歡你 知不知道

  如果有一天 夢想都實現 回憶都成了永遠 你是否還會記得今天
  如果有一天 我們都發覺 原來什麼都可以 我們是否還會停留在這裡

  repeat * #

  也許空虛讓我想得太多 也許應該回到被窩
  夢裡會相遇 就毫不猶豫 大聲的說我要說

  repeat *
  啦~~ 啦~~
  我想對你說 卻害怕都說錯 好喜歡你 知不知道
  啦~~ 啦~~

3 Comments:

  • 俗語有云:
    痴痴呆呆坐埋一台
    兩個B坐在一台皆因不小心
    天何言哉!
    你看!我們什麼也沒說天也哭了起來!
    long q...mc...
    target...physics left....
    crying

    By Anonymous 匿名, at 9:47 下午  

  • 個天為我地無左個A而喊呀...
    仲喊足成日呀...
    我地影響力咁大既?!

    我都係,目標physics要C!!

    By Blogger 【海狗】, at 10:15 下午  

  • 我認為天是為我可能連B也不保而哭...
    MC對對下錯左八條出黎...
    真係long q有神來之筆
    keep住係扣assume的分先仲係B...
    否則...
    連B也不如
    吾生也有涯,而A卻無涯
    而有涯追無涯
    殆而...
    危殆...急救中...
    望就望phy chem bio發揮到水準就
    ABC咁落lor-.-....
    發揮唔到...
    范進:噫!好了!我中了!(瘋了!)

    By Anonymous 匿名, at 10:50 下午  

發佈留言

<< Home