【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/12/2005

踢波,水準下滑...

終於可以唔使早起身喇~~ yeah~~
成12點半先醒,買飯盒食就算喇,但係都無乜胃口...
打機囉,雖然知道聽日考bio,但幾過上次mock,
覺得自己bio幾ok,唔使再係咁背,係咁串字...
爺爺叫我3點半去接個妹放學,
原來佢今日要學節奏樂,放4點幾... 白行左一趟...
到左4點幾,阿廖打黎叫踢波,其實都諗住郁下個人架喇!!
上左奧雲屋企再落7人場,有可風d人,
佢地好似西聯咁,我地叫左跟隊,佢地輸左之後成班都走喎...
上5人場啦,有李惠利果d,跟隊啦~~
點知踢左2場都輸... 可能太耐無踢,好快無氣...
番落7人場射下波,等左陣就有人黎,
有個係紅衫liverpool果個,上次佢同班飛仔黎過...
有個奧雲話佢個樣似方力申喎,我覺得把聲似d...
總之呢班人都應該幾茅下架喇...
過一陣鬥波,因為唔夠人,我地拉左幾個李惠利的一齊踢,
開頭人地睇少我地,而好快我地就由奧雲入波~~
之後人地唔順咁,有2、3個開始發茅...
有球阿廖過左條友,果個人拉住阿廖件衫,衫都爭d打爛...
又有球個肥佬俾阿廖係咁fake,唔順氣一野撞埋去...
又有球個肥佬甩左腳,我偷左個波,佢飛鏟埋黎喎,仲要中腳唔中波...
搞錯呀,又唔勁又要咁鬼茅既,pk黎架!!
可能真係太耐無做運動,跑2步都無乜氣、無乜力...
最後我地輸番3球... 成場波踢左成個幾鐘,途中無得抖...
返到屋企都無乜胃口,都唔知係咪又有病...
今晚要睇番bio d字點串~~
(好彩之前個mock有真正咁溫過、有串字,而家唔使咁辛苦~~)

1 Comments:

  • 衫都打爛-.-!潮
    [color=white]寸嘴....[/color]

    By Anonymous 匿名, at 1:00 上午  

發佈留言

<< Home