【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/14/2005

中午踢波,好熱呀!

今朝9點幾醒左,打左陣機,計左陣a.maths...
今日約左椰汁糕同阿聰去葵芳踢波...
出門口果陣落雨,去到又勁猛太陽喎...
去到得5個人,同人地鬥波,都唔係太咋丫...
都幾辛苦,好熱,又曬喎...
拉左個好耐以前係5人場見過的人幫我地,睇落佢好似勁左!
我都入到波呀,哈哈,唔係好記得點喇...
只係記得同一班仿區隊波衫的鬥波...
之後去葵涌廣場食lunch,12蚊5包果d(冷麵果d),
食完又買左手卷返足球場食...
食完野又鬥波,對手應該幾勁!!
有個著油尖旺區隊的波衫,有2、3個睇落又好勁咁...
好難踢... 人地跑得好快,我呢d無速度的係咁食塵...
但係都唔係輸晒,都入到幾球架,我又有入波呀!!
入波既仲有梁嘉威&阿廖...
之後有球55波係人地禁區,金貓衝過去搶贏左,
但係人地龍鬥收唔切鏟左落去,金貓p晒k啦!周身都損晒...
跟住繼續鬥,有球人地係我地禁區邊踩定個波,
定俊去到佢面前企係度,郁都唔郁,我地為佢係「降」住人地啦,
點知過左幾秒之後佢跳下跳下咁去場邊... 原來佢抽筋...
我地2隊人都笑到趴係度,邊有人企企下抽筋架...
樹熊係林士德果邊過左黎,原來佢俾人偷左個袋,過黎搵下有無...
跟住我地踢完,椰汁糕又發現俾人偷左部手機...
之後我地過林士德,因為可樂仔果d係果面,樹熊佢地走晒lu...
睇左陣波,d阿叔同人地鬥,隊隊都咁勁... (除了我們)
之後到可樂仔果隊,因為唔夠人,拉我同阿廖踢,
唔識形容,踢個新場有d唔慣... 控波都唔係咁順...
本來我地贏波個,可樂仔橫傳俾我面對龍鬥,就係控唔定個波,
個波彈起,焗住無得狂抽,因為會飛機...
諗住細細力射網頂都得啦,望到定黎射,點知中楣喎...
彈番出黎我傳番俾可樂仔,諗住佢補中啦,
佢係右面禁區心口控橫之後抽埋去,好大力呀,點知又中柱...
今次彈番出黎俾人打個反擊,仲要輸埋波... 輸無運呀!!
夜晚溫a.maths book 2,遲d要識晒book 3!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home