【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/15/2005

剪頭髮,又踢波..

唉... 今日去剪頭髮,同阿廖&家俊,
去到荃灣剪(平時家俊去開果間),
我叫佢剪短d啦,最後剪左都唔係太短,
仲要唔多好睇,好亂...
跟住陪阿廖去買校服,去「鐵皮屋」喎,
其實果度叫鱟地坊(都唔知點讀,好似讀個「喉」字),
之後陪家俊買褲,行到去新之城,
睇過晒d baleno、bossini果d,
買2條褲7折,開頭家俊話買1條,
之後我同阿廖都話買2條啦,
因為計落第2條平好多,之後佢先肯買夠2條...
但係佢仲要揀條唔多襯佢的深藍色...
買完去愉景新城食野,$12果d瀨粉囉,
食完行過見到2R係果度出緊function,
望左2望佢地就走喇... 見到有人拎左簽名!!
去惠康買野飲,見到明仔,遲下叫佢踢波喎~~
約左人4點踢波,但係4點幾我地先搭34返屋企,
4點半果陣奧雲仲未出門口!!
仲好意思用屋企個電話打俾家俊...
4點9去到,原來茅柴果班無黎,同d細路猜勻黎踢,
幫我地打龍果個屎到丫... 無晒心機踢...
買野飲就上5人場,無波呀...
好彩有個人同d仔係果度踢,仲叫我地鬥波喎~~
讓下d小朋友,俾佢地入下波,有場仲贏埋我地,
佢地好開心,我見到佢地開心,自己都好開心~~
之後佢地走,又無波,要等到李惠理果d人黎,之後又鬥波,
我有落場果d都贏,無落場果2場都輸...
返阿波羅,家俊真係笑大人個口,
竟然以為monday雜誌真係逢星期一出...
之後我地話唔通星期8週刊又星期8出咩,
佢地以為我地講笑話玩佢,其實真係有本星期8週刊...
返屋企睇羅馬vs拉素,之後macy幫樹熊問我無准考證要點搞,
跟住阿廖又打黎話唔見左鎖匙...
金貓同家俊落左去幫佢搵,最後係阿波羅搵番~~
係home睇波,英超真係好好睇,搞到我唔想睇羅馬果場,
因為亂咁踢,一d板斧都無,2隊踢到渣流灘咁...
英超最後超戲劇性咁由西布朗護級成功...
睇住修咸頓d職、球員&球迷一齊喊...
但係球迷都好有心,最後都為班球員鼓掌,起碼有努力過,問心無愧!

0 Comments:

發佈留言

<< Home