【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/17/2005

考chem...

去圓玄第一中學考chem...
本來唔想去架喇,因為去到應該會U...
但係諗住可以見到上次考電腦果陣個女仔,so...
同波波搭31號巴士去,佢行得超快,好似趕住去睇果個女仔咁...
去到真係見到,著紅衫,個樣就係幾ok~~
波波連續8科都同佢一齊考呀,好羨慕!!
考卷一果陣,好多都唔識做,
係咁老吹d自己覺得有道理的answer...
可能唔使U啦... 因為有d太簡單既都識既...
做剩好多唔識,仲有好多頁係空白,
但係坐我後面果個就做到舉手加紙...
做完有半個鐘剩架,但係早走好似好核突咁,所以坐到收卷...
MC卷就超正,因為有得撞呀,一唔識就撞,實質題題都係撞...
做得好快,半個鐘就做晒,d人唔知就以為我好勁...
坐個附近有個人又係做得好快,佢慢我少少做完,
之後就「裝」下我,佢可能係以為我係d超勁既人啦...
其實我都唔知佢係好似我咁,定係真係識晒,所以做得快...
不過我地有共通點,就係用剩低既時間係草稿紙係咁寫,係咁畫...
走果陣落雨... 成班人一齊搭車去葵芳...
去到會合埋梁勇就一齊食lunch,去左最唔想去既「吉野家」,
食左d又貴又唔飽既飯,嗚嗚... 蝕錢喇...
之後同patrick&梁勇返學校,諗住返去溫書,
點知守門口果個係「米奇老鼠」喎,唔使指意「過骨」啦...
同梁勇落「哈迪斯」溫a.maths,
我俾你條數佢計,佢計左成個鐘先計到...(其實係條數真係好難)
3點幾一齊食埋野,無計啦,「吉野家」都食唔飽人既...
食完又傾陣計,5點go home,打左陣winning...
最後呢2日一定要努力埋佢,因為辛苦埋呢2日,得益既係自己,
黎緊2年的生活過得辛唔辛苦,就係睇我捱唔捱到呢2日...
remember:「今天工作不努力,明天努力找工作」

5 Comments:

  • 擺明係見果個紅衫la...
    羡慕嗎?不用吧~
    我還許羡慕你有主人陪._.皇仁...不知多好... ._. ...超熟路...
    ps:我步速係咁高ga...平時書包唔比我行到咁快ja ma...便服成身都輕...快好多
    我一定要望多幾眼紅衫r......
    再ps:佢日日都係咁gei搭法...紅外套+綠bag...
    靚靚丫~~

    By Anonymous 匿名, at 10:45 下午  

  • mm...
    真係幾好既~~

    魚子!? 用不著羨慕丫~~
    佢對個個都係咁架啦!!
    (暴龍講架,我好認同!!)
    (都係因為呢句,所以我看透了...)

    By Blogger 【海狗】, at 11:21 下午  

  • .o.主人個個都係咁好ga la~
    八科!!!
    ps...我要影佢幅相相!~

    By Anonymous 匿名, at 12:21 上午  

  • 喂...邊個對個個都係咁呀??點解我唔明ge???唔通又我蠢??

    By Anonymous 匿名, at 11:29 下午  

  • 係呀,係你蠢喇~~

    By Blogger 【海狗】, at 11:55 下午  

發佈留言

<< Home