【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/19/2005

考晒lu~ 去小喬home!!

今日考last一科呀:a.maths...
無乜期望架喇,應該要C啦,波波話5字頭就有C喎...
尋晚計到成點鐘先訓,今朝仲要5點半起身,
計埋last的vector,因為難...
約左魚子7點半係青衣城等,因為我唔係好識去...
去到見到阿蕭& amy,阿蕭要條仔等佢喎...
我地魚子行先,一路行一路落雨,
魚子仲懶得開遮,要我遮埋佢... 
我特登著班衫去架,haha~~
得一份卷架咋... 考2個半鐘... 計死人...
section A唔會好難,但都有1、2題唔識...
section B完全係向難度挑戰!!
我得一題做得晒... 有2題做左半條多d,
vector果題只係做到A part果4分...
我諗都有60-70分既... 博下有個B啦,博到就好lu...
走果陣唔記得拎遮喎... 好彩有魚子提一提...
又同魚子走,因為佢想去我舖頭食野,順手見識下喎...
咁咪去囉... 我地2個同amy一齊返搭小巴大窩口,
我唔記得咁早無牛雜喎...
去到就唯有一齊行一轉大窩口囉...
同佢介紹下大窩口,同埋帶佢周圍行下...
最後一齊食lunch,1碟飯2份食,
因為佢細食,而且果陣我唔餓...
之後一齊去荃灣,會合埋佢地,去小喬home玩~~
小喬搬左去麗城呀,一定要去have a look啦~~
嘩... 玩咩... 勁有米喎...
開門都要用手指模架... 仲要按勁多的密碼...
入面先勁,同之前間屋差唔多大,勁豪華,
個廳同每間房都有冷氣,仲可以先進到有抽濕機...
周圍都係櫃,天花板都可以用黎擺野既...
仲要有projector同screen...
主人房又有廁所,度門係一塊大鏡,
唔係小喬講我聽,我都唔知果個係廁所黎架...
之後就開PS2玩,打左陣真‧三國無雙,再打陣麻雀...
美女上去既目的都係為打牌,所以一齊玩下~~
果陣得番小喬同katy 2個自己係房,唔知佢地搞緊咩呢?
之後打番PS2,玩高達,我已經覺得好眼訓喇...
跟住同波波鬥winning 8,佢用英格蘭,對我葡萄牙,
幾驚輸呀,因為唔係好識用d人,好彩2比2...
射12碼贏3:0,因為波波頭3球都唔入...
之後魚子又玩,佢又要用英格蘭,
第一次玩竟然憑住奧雲入波贏左美女喎~~(仲要係單刀射死角...)
走lu,去7-11買野飲,因為波波要+$29.9順手換個波波...
落雨,上小巴先,落車果陣到我無遮,要波波遮番我...
2個人去荃豐行左陣,佢睇下有咩新game,
我就買左$5 3包既「撈麵」食...
go home,沖涼,食埋晚飯,8點就訓左...

3 Comments:

  • 無靚靚見...
    crycry
    又話無食野._.
    有無講我屋企係邊??

    By Anonymous 匿名, at 12:58 上午  

  • 無講呀..
    邊有行到咁遠呀...
    係街巿上、下徘徊咋...

    算啦,
    一係你會計果日係搵佢啦~~
    佢應該肯你影相架~~

    By Blogger 【海狗】, at 1:02 上午  

  • 去蘇浙搵!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!靚靚!!!!!

    By Anonymous 匿名, at 1:06 上午  

發佈留言

<< Home