【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/20/2005

踢波 + 踢波!!

因為太眼訓,尋晚8點就訓左喇,
唔係今朝9點幾果陣梁勇打黎,我可能仲會有排訓...
原來打黎叫我踢波,成班友趁會考完就發癲,咪一齊癲囉~~
班友包括A班果d、阿聰、肥仔、梁勇、波波、小榮....
就連家和同小喬都有去,總之十幾個啦~~
去到無耐就有得踢,同人地鬥,d人唔係好勁,
踢左無耐我就入波,haha~~
總之我地入波多過人地啦~~
人地有個都幾茅下,係咁撞人,又踢人腳...
我打龍果陣佢射極都入唔到我,我見佢谷氣個樣,好心涼,呵呵~~
可能未食早餐,踢一陣就無乜力... 轉個頭去買個腸仔包食...
食完有蘇浙d人上PE,話同我地鬥波,咪玩下囉~~
佢地有1、2個技術都ok,其他就...
我地又係入波多既一隊,我又有波入,haha~~
我仲有2個靚助攻俾梁勇,佢2球都入晒,正~~
但係佢入完居然唔多謝我喎... 搞錯呀!! 下次唔俾波佢!!
家誠果班都有黎踢波呀,正!!
人地走左之後我地猜,自己人同自己人鬥波~~
今次2邊入波差唔多,我亦都有入波,不過有d符碌...
之後累了,個個都走lu,差唔多2點,同阿聰食滇園,
因為lunch時間過左,好唔同,間野好冷清...
食完上左網吧打機,點知玩唔到CS喎...
可惡!! 唯有我地玩2舖yahoo桌球先啦...
跟住玩winning,阿聰部機load得好慢,
佢一直都入唔到波,場場都要射12碼分勝負...
last果場仲要射足15球先贏到...
我返大窩口,搭43果陣撞到李惠利果d人,原來佢地又去大窩口踢波...
我以為今日有亞斯理,點知去到一個人都無...
返5人場,叫阿廖搵人落黎,之後同李惠利果班鬥波~~
原來今日阿廖唔使返學架喎! 早知叫埋佢黎一齊踢波啦...
搞到佢搵左我成日... 跟住佢一個人無野做,悶得滯,
係屋企睇番之前d《殘酷一叮》... 
仲睇足4、5集... 真係時間多到可以「R鐘」...
7點咁上下,小肥黎左,又鬥波,之後有人黎話book左5人場喎...
無奈地落7人場,全完果班係度,又跟隊!!
我無踢,係場邊坐,個天係咁閃,好有「地心浩劫」feel...
之後我有得踢,但係要對住大窩口聯...
仲諗住好快輸,誰不知我入到波呀!! haha~~
多得阿廖,佢唔射,交俾我,空晒~~ 正!!
9點幾go home,曬到黑晒喇...
聽日又約左明仔踢早波喇... 唔知會唔會曬到變「非洲雞」呢?

0 Comments:

發佈留言

<< Home