【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/01/2005

去camp!!第一天

Yeah~~ 今日去camp!!
10點出葵芳搵埋梁勇一齊食早餐,
食完就一齊行萬寧&屈臣氏,買一d入camp要用的日用品,
之後到百佳買野飲、買零食,都使左差唔多$200...
12點半返學校搭旅遊巴入西貢,
地點:西貢香港小童群益會白普理營
落車之後要行廿幾分鐘先去到,好熱呀,行到一身汗...
沿路有好多有蜘蛛既蜘蛛網,唔小心掂到的話真係可以當做面膜...
去到2點,佢地就話明唔准踢足球,之後就收左我地個波...
房都未分配就玩喇,換衫玩「紮竹筏」,
本來唔識,之後有阿sir教,有個model,就照住整,
d人紮麻繩果陣紮到隻手起晒水泡...
好辛苦咁卒之都整到,落水玩,竟然浮得起,仲無散到,正~~
用槳爬左出海,就跳落水游,因為著左救生衣,
好high,鬥快,我地team第1,haha~~
返到房就沖涼、換衫,之後食dinner,有咕嚕肉!!
晚上的節目係聽李廣生牧師講野,佢講得好大聲,
仲要講到好悶,無乜心機聽...
仲有活動架,每team比賽,蒙眼夜行遊繩,我地合作分最高!!
玩完就返房打機,梁勇帶左PS2去,個個都爭住玩...
因為太多人爭,我1點訓,諗住第2朝起身先打...

2 Comments:

  • PS2...你地平時玩唔夠咩??點解camp仲要帶去玩ge??好似好唔襯喎...
    咁難得可以同成班同學去camp, 就唔好成日困住自己係間房度打機啦, 好似人地d隱蔽青年咁...
    仲要一點訓左tim, 好早喎~

    By Anonymous 匿名, at 6:13 下午  

  • 所以我入camp咪好少玩囉!

    1點好晏架喇~
    我唔捱得夜,
    唔係會生口瘡果d架...

    By Blogger 【海狗】, at 10:33 下午  

發佈留言

<< Home