【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/29/2005

oral練習+睇mandy

可能今日太多節目,尋晚又訓唔著喇,起身果陣好似成晚無訓過咁...
7:45出去食早餐,等阿迪黎埋就一齊行去聖芳濟~~
去到係門口企左陣,之後又入去坐左陣,跟住就上「等候室」...
上到去就傾計、玩「猜程尋」,總之無聊...
之後就分group開始,做4次group dicussion...
唉,你知我架啦,英文咁屎... 總結左以下的points:
1. 講野無points,有d唔make sense...
2. 唔夠大聲喎... 同埋讀得唔夠準...
3. 識得太少keywords...
4. 唔識得捉住d points去講...
5. 講得太少野... 拎唔到分... 合格有d「抆水」...
走果陣去荷蘭豆home玩下~~
行經南豐果陣夾份,4個人買左4件同1款白色衫,
諗住去camp果陣一齊著~~ 跟住又去勞工處睇下有乜工~~
上到去就hea左陣,玩「操控飛機」既game,
又睇左荷蘭豆細路打機,之後走,返屋企拎相機入將軍澳睇mandy~~
家俊、阿廖都去,因為個function係「試叮大會」!!
又搭左成個鐘地鐵喇... 去到好多人,好逼,好辛苦先搵到位企...
睇左陣,mandy出黎喇,同阿don獻唱「我蠢我認」~~
今次有好多mandy fans去呀~~ 哈哈,mandy出名喇~~
跟住佢地做嘉賓評判,參賽者質素都幾好~~
有個人扮譚詠麟扮得超似!! 遲d一定上電視呀!!
另外有隊4人組合叫P.H.D.
佢地4個人都「鏟青」,又笠住個爆炸頭既假髮,
跳既舞步又好鬼搞笑~~ 總之正啦!!
之後mandy走,我地係後台等佢,仲諗住叫佢同我合照,
但係佢又俾保姆拉走左喎... 最後影唔到...
食完野又再睇試叮,yumiko黎左,但都唔吸引...
睇左陣,自己搭地鐵走,諗住去返荷蘭豆home繼續玩,
之後阿迪又話就快走,叫我唔使去喎...
無奈地一個人go home...

2 Comments:

發佈留言

<< Home