【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/26/2005

2點先起身...又踢波...

今朝6點幾先返到屋企,7點先訓覺...
2點鐘起身,無人係屋企,自己hea左陣,3點先買野食...
食完就打機lu... 5點鐘話踢波喎~~~
6點係惠康等,就過林士德,阿廖同佢d fd係果度踢...
一去到就有得踢,第1場就難踢d,幾辛苦,但最後都贏~~
之後踢一陣就入多3球,我都有笠入,仲有個靚斬波助攻,haha~~
跟住就落雨,所以去食野先,$10碗麵,好似好抵咁,
但係我果碗有泡既... 都唔知係咪d洗潔精未洗乾淨...
去葵芳個場繼續踢,同班大約20-30歲既踢,
可能落雨,個個都唔肯跑咁,我踢得都幾辛苦...
對手可能都受地濕既影響,我都可以扭到波,仲可以過到人,hehe~~
開頭我地贏幾分啦~~ 
有個執垃圾的人將我地擺係場邊的野飲丟晒喎...
真係想指住佢黎鬧架喇... 明知有人既都丟...
抖一陣又踢過,佢地仲更加唔願跑,係咁輸波,無眼睇...
過2分都忍唔住喇,拉隊走人... 再踢都無意思...

0 Comments:

發佈留言

<< Home