【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/28/2005

去將軍澳睇mandy+約全完踢波

今日又出mandy function喇~~ 好野~~
但係我誤會左,以為2點半先集合,原來係2點...
搞到遲晒到,要一個人自己去...
搞左成個鐘地鐵... 要去寶琳站...
去到又唔係好識路,行左一轉,睇完指示牌,再打俾紙皮問先去到...
原來係個驗血捐骨髓function,要滿18歲先驗得...
都有6、7個mandy fans架~~ 我都要幫手舉牌...
魚子又無啦啦打黎問路喎,商場又收得唔好喎,總之講到好混亂啦...
等左3、4個字,mandy佢地出場,佢今日特別靚喎~~
仲有阿don、阿deep、yumiko,同埋一個唔識既...
d fans真係群情洶湧,係咁大嗌,
搞到d睇show既阿嬸師奶們唔知點好...
因為力哥無去,我幫下手影d相交差啦...
之後佢地到後台,我地過左去睇,勁多人鬥逼,d人係咁推,
諗住可以更親近d明星...(其實我都有份,不過梗係規矩好多啦)
近距離影左好多mandy的相~~ 正~~~
好多人搵mandy合照,但係我無,因為行唔到埋去,又無人幫...
(唔想學上次個「奇人」...佢上次連開筆蓋都要人幫...)
mandy幫人簽埋名就走lu...
返大窩口踢波,家俊約左全完d人喎...
佢唔陪我去睇mandy,原因係話約左人,唔想遲到...(約左4點)
我4點9去到,全完黎左3-4個人,我地有5個人,但都唔見家俊...
文瀚係泰國旅完行返黎,買左d野食俾我地,一齊食,都唔錯~~
家俊5點到,原來去左葵芳m記見工喎...
等多陣有波鬥,都幾好踢,我個人都入左幾球,haha~~
之後李惠利d人都黎,3隊輪流,我地越踢越無心機,
越踢越無癮,之後我打龍仲俾人笠死...
明明睇好個波的來勢,仲諗住拍出底線,最後拍得唔應,拍左入龍...
buff拗左柴,行唔到,call白車,全完d人陪佢去醫院...
hope佢快d好番,再同我地踢過~~

2 Comments:

  • 簡直係混亂到爆啦~打比你個次我話我o係你之前話好多人強姦o個個得意廁所, 點知你又聽唔到喎, 搞到我講左好多次, 仲講得好大聲, 成街d人都聽到我勁o係度講強姦o個個廁所~好"魚"呀...美女, 呀春又o係度笑喎~

    By Anonymous 匿名, at 7:03 下午  

  • 如果我係現場,我都笑啦!!
    haha~ 笑死我~

    By Blogger 【海狗】, at 8:48 下午  

發佈留言

<< Home