【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/24/2005

同荷蘭豆踢波

今日約左荷蘭豆踢波... 阿聰臨時唔去,話去網吧打機喎...
約左3點葵芳個場等,我準時去到,只係見到椰汁糕...
2個人都無波,苦等左陣,荷蘭豆都到喇,好彩佢有個好新既波,
但係又唔夠氣喎,話stanley會帶泵,又等...
等多陣stanley到左,佢又話唔記得帶泵...
唉,自己出錢泵波啦... 好野,射陣波先~~
家俊都到,幾個人就咁射波,射到4點幾,等d人放學先有波鬥...
魚子同mistake路過,波波之後又黎左睇,
同魚子2個係場邊唔係做乜呢??
之後叫波波幫手守龍,佢唔制喎... (9成想溝女啦~~)
4點幾阿廖黎埋,就同班蘇浙既鬥波,佢地有個區隊果個前鋒...
仲有個係好茅果個,之前搞到我斷腳趾果個...
唔理喇,照鬥波,有stanley係度,係咁漏油...
後防完全係好似個碗穿左個窿咁... 一貫慣例,輸波先...
之後我地屈佢打龍,又贏番2場喎~~
踢左陣,佢地有個幾勁的高佬黎左幫手,我地唔多夠鬥...
話咁快就無氣又無力,搵左個「R.Carlos」代我...
佢一d都唔似carlos,鬼咁咋...
抖左陣,去買野食&野飲,因為我無食lunch,買左個包、炸兩,
之後又鬥過,都係咁上下啦,總之就好求其咁踢啦...
果個好茅既依然都係咁茅,連阿廖都係咁話,
仲同佢鬥泵,搞到佢都無甜頭~~ 踢到7點就走...

聽日有好多節目呀~~
1. 去朗豪坊,mandy有function
2. 去旺角場睇波(亞洲足協杯),晨曦vs淡賓尼
3. 去肥仔屋企睇波(歐洲聯賽冠軍杯)睇通宵,AC米蘭vs利物浦

5 Comments:

  • .o.!你唔打我都唔記得有咁gei事tim(好假)
    咁你都知我想做咩tim...真係衰la呢次
    之後我地仲..........................
    散步!(主人帶寵物行仲唔係散步?!:D)

    By Anonymous 匿名, at 1:34 上午  

  • mm...
    你繼續兜啦,haha~~

    By Blogger 【海狗】, at 3:00 下午  

  • 哈哈...做咩?
    咪話緊你好靚仔lor~係咪好開心呢~

    By Anonymous 匿名, at 9:49 下午  

  • 係lor...我地都有咁講過..
    佢唔信我._.!

    By Anonymous 匿名, at 12:36 上午  

  • 一定唔信... 太假了...

    By Blogger 【海狗】, at 2:49 下午  

發佈留言

<< Home