【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

5/25/2005

旺角場睇波+去肥仔home睇波

係home hea足一朝...
5點出去,去「朗豪坊」出mandy function...
差唔多6點去到,「朗豪坊」都幾靚,又大,
好多人一齊等明星出現,之後阿廖同家俊都黎埋等...
等到7點都未見人...
都唔想等落去,走喇,去左KFC食野,
有個好似係弱智人士的員工,執檯果陣食人地食剩既野,好恐怖...
食完就搵超級市場買野飲,跟住「飛的」去旺角場,果陣已經8:10,
我拎張上年的學生証,都過到骨,有得免費入場,
去到搵完位坐低一陣,晨曦就輸波...
晨曦龍門出陳家麒,佢大演身價,瓦解左好多單刀波...
晨曦要係最後由安德列入番球符碌波先唔使輸咋...
之後去肥仔屋企睇波,去到就邊打機邊等...
yeah,打winning一場都無輸過,haha~~
跟住打「數碼暴龍」,總之就幾隻野圍毆啦,幾得意~~
總於等到開波,我捧AC架,上半場就好興奮,因為AC炒緊3球~~
下半場AC唔肯換走無態既舒夫真高,以湯馬臣入替梅開2度既基斯普...
話都無咁快,後防好似發夢咁,60分鐘就俾利物浦追番3:3...
一路都再無記錄,要互射12碼,最後AC就輸埋... 唉...
6點幾返到home,沖埋涼先訓...

5 Comments:

  • 你仲未食我隻襪...
    都話左利記食硬AC ga la...
    快d食左我隻襪...

    By Anonymous 匿名, at 3:52 下午  

  • kfc ge斜對面o個棟樓就係我補英文ge地方啦!!!!好好ga佢補得, 又搞笑喎~你都去下啦~

    winning~同我打呀....我實鸁ga~我一定要你讓我十球~哈哈~

    好野~利物浦鸁...
    係喎, 你地有邊幾個去肥仔屋企呀??

    By Anonymous 匿名, at 6:36 下午  

  • 我,海狗,小榮,美女,kwo

    By Anonymous 匿名, at 7:31 下午  

  • winning讓你50球都ok,
    我一定贏番你,haha~~

    By Blogger 【海狗】, at 11:37 下午  

  • 你話讓50粒ga...
    下次同我鬥果陣記住wor...

    By Anonymous 匿名, at 11:45 下午  

發佈留言

<< Home